LET OP! Vanwege de paasdagen verwachten we één dag vertraging bij je bestelling. Excuses voor het ongemak
Beoordeeld met een 8.8 642 Google-reviews

Snel geleverd Binnen 1-2 werkdagen**

Gratis verzending Vanaf 75 euro (NL)

Spaarpunten Spaar voor extra korting

Achteraf betalen 14 dagen later betalen

Injectiemodule TK Turbojet Lambda voor Piaggio, Vespa
Selecteer je scooter

Selecteer je scooter en zie welke onderdelen er op je scooter passen

Injectiemodule TK Turbojet Lambda voor Piaggio, Vespa

De Turbojet-injectiemodule is een van de eenvoudigste manieren die momenteel beschikbaar zijn om de brandstof/luchtsamenstelling van injectiesystemen te variëren. Brandstofinjectiesystemen zijn complexe elektronische eenheden en het was tot nu toe moeilijk om wijzigingen aan te brengen. Zo konden tuningsmaatregelen zoals sportuitlaatsystemen, luchtfilterwijzigingen of cilinderinhoudsvergrotingen niet in het injectiesysteem worden gecompenseerd.

De turbinestraalmodule wordt gewoon met een stekker aangesloten en de brandstofhoeveelheid wordt verlaagd of verrijkt door aan een knop te draaien. Het is niet nodig in de software in te grijpen of via diagnoseapparatuur aanpassingen te verrichten. Gemakkelijk plug & play. De bijgeleverde connector is geschikt voor de overeenkomstige voertuigmodellen zonder wijzigingen aan de kabels. Bij een eventueel noodzakelijke aanpassing van de afstemmingsmaatregelen kan de module eenvoudig via een stekker weer worden losgekoppeld en is alles weer als vanouds.

Alle Turbojet IAT modules (inlaatluchttemperatuur) zijn verbonden met de inlaatluchttemperatuursensor op het voertuig. Maak de stekker los wanneer het contact UIT staat en sluit deze aan op de module. De sensor wordt vervangen door de module en blijft in het voertuig zonder functie. Alle Turbojet Lambda modules worden op dezelfde manier op de connector van de lambdasonde aangesloten.

Het verdient aanbeveling de instelling vanaf NUL geleidelijk te verhogen totdat de motor schoon loopt en de beste prestaties levert. Standaardmotoren zonder tuningsmaatregelen leveren meestal de beste prestaties tussen 2 en 4. Lichte tuningsfasen met sportluchtfilter en sportuitlaat rond 6. Voertuigen die geen katalysator meer gebruiken na conversies tussen 6 en 8.

De injectie module past in de volgende maxi scooters

PIAGGIO Beverly 125 (2010-2011), Beverly 300 (2009-2011), Beverly 400 (2006-2010), Beverly 500 (2006-2011), Carnaby 300 (2009-2011), MP3 125 (2008-2011), MP3 250 (2006-2009), MP3 300 (2010-2011), MP3 400 (2007-2011), MP3 500 (2011), MP3/ Ibrido 300 (2010-2011), Vespa 300 IE, Vespa GT60 250 (2005-2010), Vespa GTS 250 (2005-2010), Vespa GTS 4T 125 (2009-2010), Vespa GTS 4T 150 (2009-2010), Vespa GTV 250 (2005-2010), Vespa LX 4T 125 (2009-2010), Vespa LXV 4T 125 (2009-2010), X Evo 400 (2007-2011), X7 Evo 125 (2009-2010), X7 Evo 300 (2009-2010), X8 400 (2006-2009)

Niet op voorraad Houd mij op de hoogte
Verwachtte leverdatum: 10-04-2024

€ 211,41
De voordelen van Allesvoorscooters.nl
Veilig betalen en achteraf betalen

Vind meer producten in

Artikelnummer RAC-F4F48EBC
Fabrikant Turbo Kit
Universeel Nee
EAN 8434734080298
Beschikbaarheid Niet op voorraad
Referentie TK-TJ015-UR2BIS

Beoordeel dit product

Help andere klanten met hun keuze.

Er zijn (nog) geen reviews

Wees de eerste! Schrijf een review