Racing CDI (onbegrensd) voor alle Kymco 4-takt scooters met een enkele stekker. Hoge kwaliteit van Naraku en verbeterde prestaties zodat je geen problemen hebt met je kymco super 8 opvoeren!
Deze Kymco CDI is onbegrensd (de begrenzer is verwijderd) waardoor de maximale snelheid behaalt kan worden.
Ook geschikt als je een Big-bore (60 cc of meer) cilinder wil plaatsen, maar verhoogt ook de prestaties van de standaard cilinder.
Deze CDI is geschikt om te gebruiken als vervanging van de originele CDI, let er dan wel op dat de scooter een stuk sneller gaat als je je kymco super 8 gaat opvoeren.
LET OP! Bij de Kymco Agility City en Kymco Super 8 4T modellen kan het voorkomen dat deze CDI storing veroorzaakt op de elektrische choke (zorgt voor een goede koude start) Mocht dit het geval zijn dan raden we aan om de handmatige choke te vervangen door een handmatige, dit kan met artikelnummer RAC-EE962BE6 of RAC-779F7A5C
Kymco Agility CDI ontgrenzen
Door het plaatsen van deze Naraku CDI 'ontgrens' je de scooter. Je houd dan de originele CDI achter de hand voor als je je scooter weer wil afvoeren.
Kymco Agility opvoeren
Overweeg je om je Agility op te voeren? Het vervangen van een CDI is dan een uitstekende keuze, maar waarom? De voordelen op rij;
- Snel opvoeren Agility (het kost weinig tijd om de CDI te vervangen)
- Snel weer af te voeren (is de snelheid te hoog? Voer hem dan makkelijk weer af door de originele CDI terug te plaatsen)
- Geen vervelend sleutel werk
- Geen technische kennis vereist
- Geen extra lawaai tijdens het rijden
- Je Agility makkelijk ontgrenzen
Snelheid ná opvoeren Agility
Na het plaatsen van deze CDI loopt je Kymco scooter zo'n 60 a 65 km per uur. In Nederland is dit niet toegestaan en heb je kans op een boete, let daar mee op!
Afhankelijk van de staat en de rest van de onderdelen wordt de snelheid die je kan halen bepaald.
Racing CDI van NARAKU Performance voor alle Kymco 4-takt voertuigen met enkele stekker. De CDI heeft geen snelheidsbegrenzer, zodat de motor volledig gas kan worden gegeven en niets een Big Bore-cilinderconversie in de weg staat.
De CDI hoeft alleen maar te worden aangesloten in plaats van de oorspronkelijke CDI. Natuurlijk kan de CDI ook als reserveonderdeel worden gebruikt.
Bij Kymco Agility City en Super 8 4T modellen kan de afstelling van de CDI storingen veroorzaken in de elektrische koudstartinrichting (choke). Als dit het geval is, raden wij aan om over te schakelen op handmatige choke met artikelnummer 22202 of 22201.
.