Scooter overbrenging
In deze categorie vind je alle onderdelen van de overbrenging / transmissie van je scooter. Zo vind je hier een nieuwe vario, koppeling en v-snaar maar ook vertandingen en tandwielen. De delen van de overbrenging zijn gevoelig voor slijtage en daarom is het zaak o.a. de v-riem tijdig te vervangen. Inspecteer ook altijd de andere delen tijdens periodiek onderhoud.
Selecteer je scooter
Selecteer je scooter en zie welke onderdelen er op je scooter passen
Tandwiel Primaire overbrenging 6. Gang OEM 25 Tanden voor Minarelli AM6 1. Serie
Op voorraad
Bestel voor € 38,38 extra voor gratis verzending
Drukveer Malossi MHR wit K4,0 / L150mm voor GY6, Kymco, Honda, Piaggio iGet 125, 150cc
Op voorraad
Bestel voor € 53,32 extra voor gratis verzending
Drukveer Malossi MHR geel K5,5 / L128mm voor GY6, Kymco, Honda, Piaggio iGet 125cc, 150cc
Op voorraad
Bestel voor € 52,89 extra voor gratis verzending
Halfpoulie / koelvin OEM voor Aprilia, Derbi, Malaguti, Piaggio, Vespa 250-300cc
Op voorraad
Bestel voor € 31,17 extra voor gratis verzending
Koppelingshuis OEM voor Aprilia, Gilera, Peugeot, Piaggio 400, 500 E3, PGO Bugracer
Op voorraad
Gratis verzending*
Moer voor Vario zelfborgend + Carrosseriering voor Piaggio Maxi 125-180 2T, Leader 125-150 4T
Op voorraad
Bestel voor € 55,68 extra voor gratis verzending
Kupplungsbeläge BGM PRO Superstrong Racing Red voor Vespa Lang frame V50, V90, SS50, SS90, PV125, ET3, PK50, PK80, PK125 S, XL, ETS
Op voorraad
Bestel voor € 45,17 extra voor gratis verzending
Kupplungs Stalen ring BGM PRO Cosa2 Vespa Cosa2, PX (tot Bj. 1995), Position 2, met Kerbe 1,5mm (1x benötigt)
Op voorraad
Bestel voor € 55,83 extra voor gratis verzending
Veer voor PrimärReparatiekit BGM PRO versterkt Vespa Wideframe VM, VN, VL, VB, VNA, VNB, VBA, VBB, VGLA, VGLB, VNC1T (-110000)
Op voorraad
Bestel voor € 58,78 extra voor gratis verzending
Veer voor Primär BGM PRO Vespa V50, V90, SS50, SS90, PV125, ET3, PK50, PK80, PK50 S, PK80 S, PK125 S, PK50 XL, PK125 XL, ETS, PK50 HP, PK50 SS 70N/mm
Op voorraad
Bestel voor € 58,78 extra voor gratis verzending
Secundaire vertanding Polini 14/43 voor Piaggio Liberty, Vespa Primavera 50cc 4T Euro5
Op voorraad
Gratis verzending*
Koppelingsklok voor Aprilia RS4, Derbi Senda, Gilera SMT 50, Piaggio / Derbi D50B0 2014
Op voorraad
Gratis verzending*
Ombouwset Venandi 5-Lamellen-Koppeling 0,8mm 12Nm RVS voor Simson S50, KR51/1, SR4- M53, M54
Op voorraad
Bestel voor € 31,99 extra voor gratis verzending
Vario BGM PRO V2 voor Piaggio 250-300cc Quasar GTS250 / 300 i.e., GTV300, Super 300, GTS HPE Touring, SuperSport, SuperTech Euro4
Op voorraad
Gratis verzending*
Vario Doppler ER2 voor Peugeot 103 SP, Vogue, MVL (voor Modellen zonder Koppeling)
Op voorraad
Gratis verzending*
Vario voor SYM Sanyang Allo, Crox, Fiddle, Jet, Mio, Symphony 50cc Carburateur, 50ie 4-Takt Euro2, Euro4, Euro5
Op voorraad
Bestel voor € 7,15 extra voor gratis verzending
Vario Doppler ER2 voor Peugeot 103 SP, Vogue, MVL (voor Modellen met Koppeling)
Op voorraad
Gratis verzending*
De achterpoelies van een scooter bevinden zich achter de carterkap aan de achterkant van de scooter. Wanneer je de carterkap net los hebt dan kijk je tegen het koppelingshuis aan. Haal deze los, vervolgens kun je de poelie samen met de koppeling loshalen van de as. De poelies zijn in verschillende diameters leverbaar. Wat belangrijk bij poelies is, is dat de spiebaan recht is. Een originele achterpoulie heeft een 'knik' in de spiebaan waardoor er eigenlijk altijd een verloop in toeren is. Bij poelies van bijvoorbeeld Malossi, Polini of Stage6 worden rechte spiebanen toegepast. Hierdoor kun je je scooter perfect op