Scooter overbrenging
In deze categorie vind je alle onderdelen van de overbrenging / transmissie van je scooter. Zo vind je hier een nieuwe vario, koppeling en v-snaar maar ook vertandingen en tandwielen. De delen van de overbrenging zijn gevoelig voor slijtage en daarom is het zaak o.a. de v-riem tijdig te vervangen. Inspecteer ook altijd de andere delen tijdens periodiek onderhoud.
Selecteer je scooter
Selecteer je scooter en zie welke onderdelen er op je scooter passen
KupplungsdruckPlaat Compleet met Druckbolzen voor Vespa 50, 90, 125 Primavera, ET3
Op voorraad
Bestel voor € 54,14 extra voor gratis verzending
Borgring AndruckPlaat Koppeling voor Vespa PK 50, 125 FL, XL, Piaggio APE 50 TL5, TL6
Op voorraad
Bestel voor € 59,78 extra voor gratis verzending
Schaltkreuz CIF voor Vespa PX 80-200, Rally, Sprint, GT, GTR, Super, LML Star Deluxe 125
Op voorraad
Bestel voor € 48,52 extra voor gratis verzending
Koppelingshuis 134mm voor Gilera Runner, Piaggio Hexagon, SKR, Skipper, Italjet Dragster 125, 150, 180cc 2T
Op voorraad
Bestel voor € 24,23 extra voor gratis verzending
Koppelingsplaten Set CIF voor Vespa Primavera 50-100, Vespa ET3, PK, PK-XL 50, 125, APE 50
Op voorraad
Bestel voor € 46,69 extra voor gratis verzending
Moer / Sicherungsscheibe Set Koppeling voor Piaggio Ape, Vespa PK, PX, Primavera 50-125, ET3, PK
Op voorraad
Bestel voor € 56,93 extra voor gratis verzending
Nebenwelle 4-versenelling 22-18-14-10 Tanden voor Vespa 50-90, Primavera, ET3, PK, PK XL
Op voorraad
Bestel voor € 2,78 extra voor gratis verzending
Koppeling 135mm voor Aprilia Leonardo, Malaguti Madison, MBK Skyliner, Yamaha Majesty 250
Op voorraad
Gratis verzending*
Koppelingsplaten Set CIF versterkt voor Vespa PX 125, 150, PE 125, 150, Sprint 125, 150
Op voorraad
Bestel voor € 40,53 extra voor gratis verzending
Koppelingsplaten Set CIF versterkt voor Vespa Cosa 1-2, Rally 180, 200, T5 125, PE 200
Op voorraad
Bestel voor € 40,53 extra voor gratis verzending
De achterpoelies van een scooter bevinden zich achter de carterkap aan de achterkant van de scooter. Wanneer je de carterkap net los hebt dan kijk je tegen het koppelingshuis aan. Haal deze los, vervolgens kun je de poelie samen met de koppeling loshalen van de as. De poelies zijn in verschillende diameters leverbaar. Wat belangrijk bij poelies is, is dat de spiebaan recht is. Een originele achterpoulie heeft een 'knik' in de spiebaan waardoor er eigenlijk altijd een verloop in toeren is. Bij poelies van bijvoorbeeld Malossi, Polini of Stage6 worden rechte spiebanen toegepast. Hierdoor kun je je scooter perfect op