Scooter overbrenging
In deze categorie vind je alle onderdelen van de overbrenging / transmissie van je scooter. Zo vind je hier een nieuwe vario, koppeling en v-snaar maar ook vertandingen en tandwielen. De delen van de overbrenging zijn gevoelig voor slijtage en daarom is het zaak o.a. de v-riem tijdig te vervangen. Inspecteer ook altijd de andere delen tijdens periodiek onderhoud.
Selecteer je scooter
Selecteer je scooter en zie welke onderdelen er op je scooter passen
Schaltwaagen-Set incl. Stellblock BGM Pro made by JPP, Aluminium CNC Lambretta LI, LIS, SX, TV (Serie 2-3), SX, DL, GP zilvern geanodiseerd
Niet op voorraad
Gratis verzending*
Koppeling BGM PRO Superstrong 6 Scheiben, 10 Federn, 46 Tanden voor Lambretta LI, LI S, SX. TV (Serie 2-3), DL / GP
Niet op voorraad
Gratis verzending*
Spacer Koppelingsdeksel BGM PRO Vespa Wideframe VM1T, VM2T, VN1T (-60000), VU1T, ACMA 125 (1951-1955), Motovespa 125N (1953-1958) Ø=128x1,5mm
Niet op voorraad
Bestel voor € 40,61 extra voor gratis verzending
PrimärReparatiekit BGM PRO 12 Veren (verstärkt+) Vespa Kort frame PX80, PX125, PX150, PX200, Cosa, T5 125cc, Sprint, GS160 / GS4, SS180, VNC (tot 11001), GT125, GTR125, TS125, GL150, VBC
Niet op voorraad
15-05-2024
Bestel voor € 40,61 extra voor gratis verzending
Vario BGM PRO Minarelli 50cc (Type MA, MY, CW, CA, CY) Aerox, Nitro, SR50 Gewichte 16x13mm (5.0/5.5/6.0 Gramm)
Niet op voorraad
Bestel voor € 29,45 extra voor gratis verzending
Kupplungsritzel BGM PRO 24 Tanden schuinverzahnt voor Vespa Cosa2, PX (1995-)
Niet op voorraad
Bestel voor € 3,64 extra voor gratis verzending
Kupplungsfeder-Set BGM PRO XXL Vespa Cosa2 125, Cosa2 150, Cosa2 200, PX 125 (1995-), PX 150 (1995-), PX 200 (1995-) 8 Stuks
Niet op voorraad
Bestel voor € 53,28 extra voor gratis verzending
Spacer Koppelingsdeksel BGM PRO Vespa 125, VN1T (60001-), VN2T, Vespa 150 VL1T, VL2T, VL3T, VB1T, ACMA 150 GL (1956-1958) Ø=130x1.5mm
Niet op voorraad
Bestel voor € 43,18 extra voor gratis verzending
Kupplungsfeder-Set BGM PRO 10,5N/mm Vespa PK50 XL FL (V5N1T), PK50 HP (V5N2T), PK50 XL2 (V5X3T), PK125 N FL (VMX7T), PK125 XL2 (VMX6T) zwart 10 Stuks
Niet op voorraad
Bestel voor € 53,48 extra voor gratis verzending
Kupplungsfeder-Set BGM PRO XL Vespa Cosa2 125, Cosa2 150, Cosa2 200, PX 125 (1995-), PX 150 (1995-), PX 200 (1995-) 10 Stuks
Niet op voorraad
Bestel voor € 52,11 extra voor gratis verzending
Kupplungsstahlscheiben-Set BGM PRO Cosa2 Vespa Cosa2, PX (tot Bj. 1995), Position 3+4, zonder Kerbe 1,5mm (2x benötigt)
Niet op voorraad
Bestel voor € 38,89 extra voor gratis verzending
Primärrad BGM PRO Vespa Wideframe VM, VN, VL, VB, GS150 (VS5 102950-), Kort frame VNA, VNB, VBA, VBB, VGLA, VGLB, VNC (-011000) 64Tanden
Niet op voorraad
Gratis verzending*
KupplungsandruckPlaat BGM PRO nadelgelagert voor Vespa V50, 90, SS50, 90, PV125, ET3, PK50, 80, 50 S, 80 S, 125 S, 50 XL, 125 XL
Niet op voorraad
Bestel voor € 27,74 extra voor gratis verzending
Spacer-Set Koppelingsdeksel BGM PRO 4-delig V50, PV125, ET3, PK50, PK80, PK125 1.5mm
Niet op voorraad
Bestel voor € 40,61 extra voor gratis verzending
Kupplungsbeläge BGM PRO Superstrong Big Ear Racing voor Vespa Lang frame PK XL2, V50, 50N, PV, ET3, PK S, PK XL
Niet op voorraad
Bestel voor € 29,38 extra voor gratis verzending
Kupplungsbeläge BGM PRO SPORT Alu Type Honda CR80 passend voor Koppelingsklok met breeden Tabn (16mm), BGM PRO Superstrong CR, CR 2.0 Ultralube, Ø=110mm 4-Scheiben
Niet op voorraad
Bestel voor € 37,18 extra voor gratis verzending
Primärrad incl. PrimärReparatiekit BGM PRO versterkt BGM PRO Vespa PX200, Rally200 (schrägverzahnt) 64Tanden
Niet op voorraad
Gratis verzending*
De achterpoelies van een scooter bevinden zich achter de carterkap aan de achterkant van de scooter. Wanneer je de carterkap net los hebt dan kijk je tegen het koppelingshuis aan. Haal deze los, vervolgens kun je de poelie samen met de koppeling loshalen van de as. De poelies zijn in verschillende diameters leverbaar. Wat belangrijk bij poelies is, is dat de spiebaan recht is. Een originele achterpoulie heeft een 'knik' in de spiebaan waardoor er eigenlijk altijd een verloop in toeren is. Bij poelies van bijvoorbeeld Malossi, Polini of Stage6 worden rechte spiebanen toegepast. Hierdoor kun je je scooter perfect op